niedziela, 3 stycznia 2016

Rebel Madness vol.5: Gorset underbust oriental

W Cieszynie zdołałam odnotować już -12 stopni. Idealne warunki, żeby zawinąć się do koca w towarzystwie ogromnego kubka herbaty (doprawionej czym trzeba) i dobrej książki.
Zimową porą obcy mi jest dylemat pod tytułem "jaki ubrać gorset, żeby nie było mi za ciepło", bo w żadnym nie będzie za ciepło.

Model: Underbust Oriental
Cena: 172,00 PLN


http://rebelmadness.pl/p101,gorset-underbust-oriental.html
Tym razem Rebel Madness nawiązało współpracę z Rockagirl. Moim zdaniem to jeden z lepszych wyborów.

Rozmiar: 24" (M)

Wymiary zgadzają się ze sklepową tabelką, za wyjątkiem długości przodu. Sklep podaje 28 cm i ten gorset nijak tyle nie ma. Busk ma 26 cm, a sam gorset 30-30,5 cm (tak, jedna połówka jest dłuższa o pół centymetra).

Jest to piąty gorset Rebel Madness w moich rękach. Wzór jest niebanalny - sklep postawił na oryginalne wzornictwo i wybija się ponad schemat "gorsety tylko dla mrocznych ludzi". Fioletowy gorset, z naszytymi aplikacjami w kolorze turkusowym (dominuje) i fioletowym. Miejscami przebija się nawet jasny żółty. Gorset został ozdobiony lamówką, kolorystycznie dopasowaną do ozdobnego haftu. Wiązany jest z tyłu wstążką, również w kolorze turkusu.
Tym razem fioletowa tkanina okazała się w miarę łaskawa do fotografowania i zdjęcia dość dobrze oddają rzeczywisty kolor (określiłabym go jako śliwkowy). Wredotą natomiast okazało się światło - dzienne jest dość słabe i szybko zanika, a sztuczne bardzo przekłamuje kolory. Wybrałam więc porę, kiedy światła dziennego jest najwięcej i wspomogłam się jednocześnie oświetleniem sztucznym.

Materiał wierzchni to satyna (sklep nie podaje informacji czy bawełniana czy poliestrowa - stawiam na to drugie). Podszewka to tradycyjnie czarny, bawełniany drelich o skośnym splocie, bardzo mocna. Waist-tape zaczyna się najprawdopodobniej od drugiego panelu i przechodzi przez wszystkie pozostałe.

Wyprofilowanie:


Rebel Madness ponownie zmienił wykrój i bardzo mi się podoba ten kształt. Tym razem jest więcej miejsca na żebra. Dla mojego typu sylwetki jest to zmiana na plus. Widać również, że szeroki busk dobrze się spisuje w kwestii spłaszczania brzucha - osobiście posiadam bardzo (z naciskiem na słowo BARDZO) wystające podbrzusze. Gorset idealnie maskuje ten fakt.
Konstrukcja gorsetu to sześć paneli, usztywniony dwunastoma stalowymi fiszbinami spiralnymi i dwoma płaskimi przy wiązaniu.

Detale:


Wiele osób obawia się czy ozdoby są umieszczone równo. W moim egzemplarzu nie jest to idealna symetria, ale ogólnie do przyjęcia.


Aplikacja została naszyta ściegiem prostym, nicią w kolorze fioletowym. Nie ma tu takiej sytuacji jak w przypadku gorsetów z gipiurami, gdzie ścieg jest widoczny od spodu, albo wystaje z niego mnóstwo nitek. Całość prezentuje się zadowalająco. Aplikacja została umieszczona w taki sposób, żeby fioletowy haft (pozornie) łączył się na środku.


Underbusk wydaje się węższy z każdym gorsetem, ale to złudne. Nadal ma centymetr szerokości.


Lamówka jest wszyta równo i estetycznie zawinięta do środka.



Oczka w kolorze srebrnym (tak samo jak busk), większe niż zazwyczaj. Wbite bardzo solidnie, żadnego nie udało mi się podważyć paznokciem.


Wstążka zamiast sznurka! Kolorystycznie dopasowana do lamówki i aplikacji. Przechodzi znacznie gładziej przez oczka, chociaż niektórzy twierdzą, że wstążkę wiąże się trudniej przez to, że jest śliska. Osobiście nie czuję większej różnicy.
Modesty-panel został wykonany z tej samej, fioletowej tkaniny co gorset. Podwieszany na dwa oczka z góry i z dołu, nieusztywniany, łatwo go "wymontować". Osobiście preferuję panele przyszyte z boku.

Gorset mam u siebie ponad miesiąc. Chciałam kolorystycznej zmiany w szafie, ale mam ogromny problem zestawić go z jakimikolwiek ubraniami. Nie chcę wymieniać prawie całej szafy z powodu jednego gorsetu, poza tym błękity mi jednak nie leżą. W związku z tym gorset pójdzie dalej w świat.

2 komentarze:

  1. Jeżeli gorset ma pójść dalej w świat to byłabym zainteresowana jego kupnem, jeśli to aktualne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolumna po lewej, na samym dole: TU SPRZEDAJĘ

      Usuń