poniedziałek, 17 listopada 2014

Recenzja po roku - Restyle: Okrągła Torba Zegar "VICTORIAN CLOCK"

Recenzje robione po roku posiadania danej rzeczy zdecydowanie są dużo lepsze niż te robione niedługo po zakupie. Dlatego piszę drugą recenzję tej torby.

Pierwszą recenzję robiłam porównawczą z inną torbą z Restyle, która miała wtedy dwa lata, dlatego zachęcam do zapoznania się najpierw z nią: http://lair-of-spades.blogspot.com/2013/11/restyle-okraga-torba-zegar-victorian.html



Zacznę od miłych rzeczy.
Ekoskóra wytrzymała próbę czasu bez problemu. Nie znalazłam nigdzie żadnego wgniecenia, połamania, ani dziury. Krótkie uchwyty dalej są na swoim miejscu i bez śladu użytkowania. Długi pasek również spisuje się bardzo dobrze. Zamki błyskawiczne działają sprawnie, kieszenie są całe, a metalowe elementy również nie mają na sobie żadnych śladów.
To by było na tyle z plusów. Teraz czas na część znacznie ciekawszą, czyli minusy.



W miejscu drobnych załamań zaczęły się pojawiać białe otarcia, a w wyniku częstego stawiania torby na podłodze nadruk przy dolnej krawędzi zaczął się zdzierać. Czyli mamy tutaj styczność ze zwykłą naklejką, na którą naniesiono druk. Zajrzyjmy teraz do środka:


Na pierwszy rzut oka nic jej nie dolega.



A jak odwiniemy górną krawędź to spogląda na nas Jožin z bažin


Najlepsze jest to, że po pół roku posiadania torby wystawiłam im na sklepie ocenę dobrą. A dziura zrobiła się kilka dni później (albo ją dopiero wtedy zauważyłam. Podszewka jest tragiczna, strasznie cienka i kiepsko przyszyta. Delikatne pociągnięcie gwałtownie powiększa dziurę. Nie nosiłam w tej torbie niczego, co miałoby od góry ostrą krawędź (żadne bindowane kserówki), więc pojęcia nie mam skąd ta dziura i czemu akurat w takim miejscu.

Jej poprzedniczka, czyli torba hipnotyczna po dwóch latach intensywnego użytkowania była w tak dobrym stanie, że śmiało mogłam ją sprzedać, kiedy mi się znudziła - to mówi samo za siebie. Torba zegarowa jest kolejnym przykładem "ładnego badziewia", dlatego otrzymuje karnego kutasa. Lata temu sklep Restyle miał asortyment mocno ubogi, ale znacznie lepszej jakości i za niższą cenę. Przez to już od dłuższego czasu ten sklep wypadł z mojej listy ulubionych.

Sklepie Restyle: zamiast wrzucać coraz większą ilość coraz bardziej kiczowatych ubranek i dodatków (za chorą cenę) - poprawcie jakość towaru!

Bez odbioru.

1 komentarz:

  1. Z moją torbą też się źle dzieje, ale nadruk jest jeszcze w porządku - tylko jedna litera się lekko rozmazała. Nie wiem, czy restyle zmieni swoje postępowanie, szczerze w to wątpię. Ja już zaczynam szukać innych firm z torebkami. D: [A marzą się, marzą...]

    OdpowiedzUsuń