piątek, 22 listopada 2013

Stylizacja konkursowa: Euflonica's Outfit Contest 2013

Mój kolejny pierwszy raz. Pierwszy raz biorę udział w konkursie na stylizację, pierwszy raz w ogóle dałam sobie zrobić zdjęcie, gdzie ją widać. Przyznaję się bez bicia, że nie czuję się najswobodniej przed obiektywem, wolę sama robić zdjęcia. Ale jak to mówią: musi być ten pierwszy raz. Konkurs w którym wygrywa zdjęcie z największą ilością lajków. Bardzo takich nie lubię, ale za to lubię sklep ReStyle (jak wspominałam wcześniej, tylko raz w życiu trafił mi się felerny towar). Wygrywa aż 8 osób, więc może mam jakieś szanse. Koniec fandzolenia, do rzeczy. Niech zdjęcia przemówią same za siebie, a potem ja przemówię ponownie.


Dwa, które bardzo lubię. Przez opadające łuki brwiowe prawie nigdy nie widać, że mam na sobie jakiś makijaż.


Dwa, które dałam do konkursu. Torba musiała być widoczna, a mi też zależało, żeby było widać całą postać (w tym stylizację).


Kolejne z moich ulubionych i trzecie do konkursu. Tło mi się tutaj strasznie podoba. Kojarzy mi się odrobinę z pracami Victorii Frances. A moja siostra twierdzi, że wyglądam tutaj, jakbym miała zaraz pęknąć ze śmiechu.

Jeśli macie konto na portalu Facebook to możecie polubić moją stylizację (tym samym wspomóc mnie w konkursie). Link do zdjęcia: KLIK!
Autorka zdjęć: Natalia "Chochoł" Radoniewicz. Jeśli będzie miała swoje portfolio to na pewno wam podrzucę link.

Miejsce to ruiny cmentarza żydowskiego w Cieszynie. Przyznaję, że nie zainteresowałam się jego historią, może później nadrobię braki. Cmentarz wygląda na bardzo wiekowy, na nielicznych nagrobkach widniały w miarę czytelne daty, które świadczyły o tym, że działał na przełomie wieków. Jeden nagrobek znaleźliśmy z narośniętym drzewem, i to tak dość mocno.



Rzut z innej strony. Teren był tam bardzo stromy.



Wspomniane drzewo na nagrobku i ścieżka z połamanych płyt. Tak, ta postać w czarnym płaszczu to ja.

Autor zdjęć: Jacek Jaczyczko

Cmentarz przypadkowo odkryła pani fotograf, czyli Chochoł, podczas spaceru ze znajomym. Tego samego dnia powiedziała nam, że można tam porobić całkiem fajne zdjęcia. Przypomniałam sobie o tym konkursie i pomyślałam: czemu nie? No to poszliśmy i porobiliśmy. Pogoda była wyjątkowo nieprzyjemna, cały dzień były na niebie gęste chmury, wszędzie błoto i do tego przenikliwy ziąb. Na całe szczęście pomyślałam o cienkim sweterku pod koszulą, bo inaczej leżałabym z grypą. Bardzo szybko też zaczęło się ściemniać, co dodatkowo utrudniało robienie zdjęć, ale naszym zdaniem wyszły naprawdę fajnie. Klimat bardzo jesienny.

Notka nie mogłaby się obejść bez targowiska próżności z mojej strony, więc napiszę też o samych ubraniach. Począwszy od samej góry:
- Koszula: z drugiej ręki, dostałam ją jako gratis do gorsetu (Absynt, też z drugiej ręki).
- Gorset: jw. (KLIK)
- Spódnica: lumpeks
- Torba: ReStyle, zaprojektowana przez Euflonicę (warunek konkursu). Poświęciłam jej poprzednią notkę (KLIK). Na razie sprawuje się idealnie, nawet do ciężkich zakupów.
- Naszyjnik: Black-Garden, wygrany na rozdaniu na Facebooku (KLIK)
- Pierścionek: Rossmann (KLIK)
- Rękawiczki: Mad-Artisans

Buty z CCC, nie są tu szczególnie istotne. Bardzo chciałam ubrać moje botki na niewielkim obcasie (KLIK), ale powoli ich żywot dobiega końca, do tego nie miałam ich tam na miejscu. Wybór padł na pięcioletnie oficerki z klamrami, dorzucam ich osobne zdjęcie (KLIK). Trochę nie pasowały, ale lepszych nie miałam, a ich stan jest niemal idealny. Do tego spódnica jest na tyle długa, że ją utaplałam w błocie, więc butów praktycznie nie było widać, dlatego stwierdziłam, że nie są tu istotne.

Na pewno wrócimy tam na kolejne zdjęcia. A teraz liczę po cichu na jakąś wygraną w konkursie.
Do następnej notki.

My another first time. For the first time I participate in the contest for outfit and for the first time I allowed to take a photo, where you can se it all. I confess that I don't feel very comfy in front of the camera, I prefer to make self-portraits. Well, sometimes you have to do something different. Rules of the contest - The one who will gain the largest number of likes is the winner. I completely dislike this kind of contest, but I like Restyle store (like I said earlier, I bought trash only once). There are 8 winners, so maybe I have some chances. Time to stop bullshit, ad rem. Let the pictures speaks itself, and next I'll speak again.


These two pictures I really like. My eyebrows are very low, and that's why it's hard to notice my make-up.


Two pictures for the contest. I had to show the bag and I wanted to show all of my outfit.


Another of my favourites, and third to the contest. I really like the background. I think it looks a bit like backgrounds in Victoria Frances art. And my sister told me that I look like I am ready to start laughing.

If you have an account on Facebook then you can like my outfit (and help me in the contest). Link to the contest picture: CLICK!
Pictures taken by: Natalia "Chochoł" Radoniewicz. If she'll make her own portfolio then I promise, I will send you the link.

The place is the abandoned jewish graveyard in Cieszyn (Tesin). I confess that I do not know the history of this place, maybe I'll check it later. This graveyard looks very old, on some of the tombstones it was dates, available to read. I noticed that this graveyard works probably at the turn of the XIX and XX centuries. We found one tombstone with tree growth on it.



Another view. The area was very steep.



The tree on tombstone (or the tombstone in the tree) and a path from broken stones. Yup, that figure in black coat is me.

Picutres taken by: Jacek Jaczyczko

The graveyard was occasionally discovered by Natalia, when she walks with her friend. In the same day she told us about it, and shared an idea to take some photos. I remembered this contest, and thoguht: why not? So we went and took the photos. The weather was bad, it was very cloudy, cold and there was a lot of mud. Luckly I thought earlier about some thin blouse under my shirt - it's very easy for me to get flu. It started to getting darker so it was hard to take more photos, but we are really content with them. The aura is very autumnal.

I won't be myself if I won't make some vanity fair, so I'll write also about my clothes and accessories. From the top:
- Shirt: secondhand, I got it as a gratis to my corset (Absynt, also secondhand)
- Corset: up
- Skirt - secondhand
- Bag: Restyle, designed by Euflonica (requirement for the contest). I wrote a huge note about it earlier (CLICK). For now it works good, even for heavy shopping.
- Necklace: Black-Garden
- Ring: Rossmann (CLICK)
- Gloves: Mad-Artisans

Boots from CCC (the same one from the pirate costume) are not so important. I wanted to wear my higher boots (CLICK), but they're damaged, and I didn't have them anymore. I choosed the five years old boots with buckles, there is a separate photo of them (CLICK). They didn't fit well to this outfit, but I had no choice, and their condition is still good. Also my skirt was very long - I got it dirty with mud, so my shoes were almost invisible, that's why I think, they're not important.

I am sure that we'll come back to take another photos. Now I am counting for getting the prize in the contest.
See you next time.

4 komentarze:

  1. Gorset jest naprawdę śliczny, sama się w nim zakochałam *.*
    Co do stylizacji to czegoś mi jednak brakuje, chyba więcej kolorów (powiedziała osoba, która ubiera się wyłącznie na czarno :D). Wszystko jest takie.. miedziane, plus za naszyjnik i rękawiczki, które przełamują monotonię i dodają ładnego akcentu całej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym zestawieniu to ja bym zmieniła chyba tylko spódnicę na syrenią (może zieloną) :D reszta mi się jakoś tak po prostu spodobała. Underbust czarny też by mi się tu widział.
      Ale nie mam ani syreniej spódnicy, ani zielonej, ani czarnego underbusta :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mam zaszczyt nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award jako dowód uznania za "dobrze wykonaną robotę" :)

    Jeśli miałabyś ochotę się w to pobawić wyjaśniam na czym to polega:

    Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za wyróżnienie i jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych.

    1. Co sądzisz o blogu, od którego otrzymałaś nominację?

    2. Kiedy potrzebuję wsparcia udaję się do ...

    3. Ulubiona cecha Twojego charakteru to...

    4. Nie znoszę kiedy ludzie...

    5. Pozytywną energię czerpię z...

    6. Mój ulubiony film to...

    7. Moja ulubiona książka to...

    8. Swoją radością dzielę się...

    9. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?

    10. Gdybym mogła zostać jakimś zwierzęciem, to byłabym...

    11. Moja ulubiona postać historyczna to...

    10. Gdybym mogła wybrać dowolny zawód byłabym...


    Można odpowiedzieć na przykład na moim blogu jeśli nie chcesz robić o tym posta na swoim :)

    http://koseatra.blogspot.com/2013/12/odpowiadam-na-wasze-pytania-liebster.html

    Powodzenia i miłej zabawy! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Najmocniej przepraszam pomyliłam numery pytań! :(

    Tu są poprawne :

    1. Co sądzisz o blogu, od którego otrzymałaś nominację?
    2. Kiedy potrzebuję wsparcia udaję się do ...
    3. Nie znoszę kiedy ludzie...
    4. Pozytywną energię czerpię z...
    5. Mój ulubiony film to...
    6. Moja ulubiona książka to...
    7. Swoją radością dzielę się...
    8. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
    9. Gdybym mogła zostać jakimś zwierzęciem, to byłabym...
    10. Moja ulubiona postać historyczna to...
    11. Gdybym mogła wybrać dowolny zawód byłabym...

    OdpowiedzUsuń