sobota, 2 listopada 2013

Lace gloves + buttons with Emilie Autumn / Koronkowe rękawiczki + przypinki z Emilie Autumn

Tak, tym razem skupię się na konwentowych zakupach i zacznę od rękawiczek.

Rękawiczki kupiłam na stoisku Mad-Artisans. Po raz pierwszy zetknęłam się z nimi na konwencie Balcon: Animachina. Ich stoisko to uczta dla oczu i sadysta dla mojego portfela. W przerwach między prelekcjami siedziałam sobie na ławce dokładnie na przeciwko ich stoiska i pochłaniałam wzrokiem asortyment. Mieli wtedy loterię, która kusiła i to mocno, bo do wygrania były steampunkowe gogle (nie udało się, ale za to zgarnęłam przypinkę ze słynnym memem Like A Sir, którą dałam znajomemu w prezencie i się bardzo ucieszył). Ich biżuteria nie przykuwa jakoś szczególnie mojej uwagi, głównie dlatego, że sama sobie taką wykonuję. Ale samo patrzenie na stoisko sprawa mi przyjemność i to sporą.
Byli również na konwencie Tsuru, gdzie kupiłam rękawiczki, których zabrakło na Balconie. Czarne, krótkie, koronkowe. Długo szukałam takich, a allegro i sklepy internetowe odrzucały wysokimi kosztami przesyłek. Są bardzo delikatne, ale przy tym niedrogie, dlatego z zakupu jestem zadowolona. Na ichnie gogle i inne rękawiczki nadal sobie ostrzę zęby.


Zdjęcie pochodzi z ich sklepu internetowego (KLIK)
Zachęcam do polubienia ich strony na FB (KLIK). Regularnie informują o nowościach i na jakich konwentach będą mieli stoisko.

Druga część zakupów to przypinki. Emilie lubię i to bardzo, ale jakiekolwiek gadżety z jej motywem są trudne do zdobycia. Na konwentach oferują czasem drukowanie na miejscu różnych gadżetów - przypinki, zakładki do książek, naklejki na laptopy, kubki, poduszki, koszulki, torby, i wiele innych. Takiego parcia nie mam, więc zdecydowałam się na przypinki. Dwie dla siebie, trzy dla kogoś innego, ale ostatecznie osoba się rozmyśliła, więc sprzedałam je dalej. Przypinki są duże, bo o średnicy 5cm i wszystkie są odrobinę bardziej różowe od oryginalnych obrazków, ale nie odejmuje to wcale im uroku. Tutaj już posłużę się swoimi zdjęciami.



Te dwie sobie zostawiłam.


Te trzy znalazły nowych właścicieli.

Z wszystkich rzeczy jestem zadowolona. Oby więcej takich udanych zakupów.

Yup, this time I'll focus on purchases from convention. Starting with gloves

The gloves I bought from Mad-Artisans. For the first time I saw their stall on Balcon: Animachina convention. Their stall was a feast for my eyes and a sadist for my wallet. In breaks between panels I sat on bench in front of their stall, and I ate the assortment by my eyes. They had a lottery which tempted me a lot, because the main prize was steampunk goggles (I failed but I gained button with famous meme Like A Sir. I gave this one to my friend and he was very happy). Their jewelry weren't very special for me, because I am making very similar by myself. But only looking at their stall was very pleasant.
They also had a stall on Tsuru convention, where I bought gloves - those one that they hadn't on the previous convention. They are black, short and made from lace. I was looking for gloves like this, but internet stores discouraged me with high shipping costs. They are very delicate and cheap, so I am content with this purchase. I am still waiting tu buy their goggles and other gloves.


The picture comes from their internet store (CLICK)
I recommend their Facebook Page (CLICK). They are informing (regular) about their new stuff, discounts, and convention stalls.

Second part of purchases - the buttons. I like Emilie (very much), but it's pretty hard to find some gadgets in her style. Sometimes on conventions they're offering prints on gadgets - buttons, bookmarks, notebook stickers, mugs, pillows, t-shirts, bags, and many, many more. I am not that crazy, so I choosed only the buttons. Two for me and two for someone else, but the girl changed her mind, so I sell them further. Buttons are large, the diameter is 5 cm, and their colours are a bit more pink than it was in the original pictures, but they still looks good.



Two of mine.


Three sold.

I am content with all of the purchases.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz